MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Ansøgning fra TerMinaTer

Go down 

Skal TerMinaTer med i MaH
Ja
Ansøgning fra TerMinaTer I_vote_lcap0%Ansøgning fra TerMinaTer I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Nej
Ansøgning fra TerMinaTer I_vote_lcap67%Ansøgning fra TerMinaTer I_vote_rcap
 67% [ 4 ]
Nej, og vi gider ikke have flere rookies med
Ansøgning fra TerMinaTer I_vote_lcap33%Ansøgning fra TerMinaTer I_vote_rcap
 33% [ 2 ]
Totale stemmer : 6
 
Poll closed

ForfatterBesked
king nothing




Antal indlæg : 8
Age : 46
Registration date : 09/03/09

Ansøgning fra TerMinaTer Empty
IndlægEmne: Ansøgning fra TerMinaTer   Ansøgning fra TerMinaTer Icon_minitimeLør Dec 12 2009, 02:18

Ansøgning af TerMinaTer
hj je heder terminter jeg er 13År gammel og er vel erfaring spiller og jeg vil gøre alliancen beder og eg vil prøve at gøre den bedste så muligt og har et par tips give ud til alliancen og vis der er nogen der prøver at angribe mig prøver jeg at komme efter ham men det sker jo aldrig for mig er det godt nok please jeg vil gerne med.


Ud fra hvad vores nye mand Wave skriver, så er han en pain in the ass, som bare forsøger at kopiere alt hvad Wave foretager sig. Som jeg skrev tidligere i en alliance-mail så forlangte han at jeg sendte ham 10 mio. ressourcer bare for at hjælpe ham.

Jeg stemmer nej, både pga. det Wave har sagt om han, og pga. hans tiggergang hos mig. Jeg tager i denne omgang ikke stilling til om vi skal have flere ind af Wave's pointmæssige størrelse.

P.S. Dette er første gang jeg laver en afstemning herinde, så jeg håber at det lykkedes.
Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning fra TerMinaTer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: Ansøgninger-
Gå til: