MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Ansøger - CyberMini The Legend

Go down 
2 deltagere

Skal Cybermini ind i varmen igen ??
Ja, naturligvis
Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_lcap42%Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_rcap
 42% [ 5 ]
Tja, man skal jo gøre en god gerning
Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_lcap25%Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_rcap
 25% [ 3 ]
Ja, hvis han kan love ikke lave balade
Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_lcap17%Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_rcap
 17% [ 2 ]
Nej, ham giver vi ikke have ind igen
Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_lcap8%Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_rcap
 8% [ 1 ]
Nej, Glem det!!!
Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_lcap8%Ansøger - CyberMini The Legend I_vote_rcap
 8% [ 1 ]
Totale stemmer : 12
 
Poll closed

ForfatterBesked
MyPlace
Dvaerg
Dvaerg



Mand
Antal indlæg : 31
Age : 108
Registration date : 17/10/08

Ansøger - CyberMini The Legend Empty
IndlægEmne: Ansøger - CyberMini The Legend   Ansøger - CyberMini The Legend Icon_minitimeOns Sep 09 2009, 01:40

Hey Exter mente jeg sku joine igen og har da også selv tænkt på det , så nu blir ansøgningen i hvert fald smidt, så er det jo op til jer om i vil ha mig ind igen Very Happy

Mvh
Cybermini
Tilbage til toppen Go down
Lord Nazgul
Minearbejder
Minearbejder



Mand
Antal indlæg : 77
Age : 39
Registration date : 26/10/08

Ansøger - CyberMini The Legend Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøger - CyberMini The Legend   Ansøger - CyberMini The Legend Icon_minitimeOns Sep 09 2009, 01:56

jeg har stemt nej fordi han har haft chancen og valgte og smutte og støtte Centrino så jeg misted respekten for ham
Tilbage til toppen Go down
 
Ansøger - CyberMini The Legend
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: Ansøgninger-
Gå til: