MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Ansøgning for King Nothing

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
king not
Gæst




Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeLør Mar 07 2009, 12:27

Grundlæggende
Navn: Christian
Brugernavn: King Nothing
Tidl. Brugernavne: Man er vel konge for livet :-)
Alder: 31
Type (Raider/Miner): Miner
Forrige Alliance: PO
Tidl. Alliancer: Der har været en del, kan ikke huske dem efterhånden, mange af dem faldt fra hinanden igen lidt på samme måde som PO er nu. Men det skal ikke forstås som jeg bare hopper fra ally til ally. Jeg fulgte som regel min online buddy Draku rundt. Har aldrig været i Xforce eller Rebs.

Spillet siden: Lidt over 3 år snart

Statistik
Point: 24
Flåde: 37
Forskning: 45

Hvorfor søger du herind?

Er blevet opfordret til det af Ned Kelly og Mr. Dose

Beskriv 3 ting, som du synes er vigtigt for et godt sammenhold i en alliance.

At vi hjælper hinanden hvis ally'en eller medlemmer bliver truet af andre, at der er aktivitet da det giver liv, at medlemmerne tænker sig om, således de ikke lige pludselig trækker ally'en ind i en tåbelig dyr krig.

Hvad er dine fremtidsplaner?

At se hvor langt jeg kan nå inden uni er helt dødt (varer nok ikke så længe)

Hvem kender du i MAH?:

Mr. Dose og Anexio. Har ikke set jeres medlemsliste, så ud over de to kan jeg ikke med sikkerhed sige om jeg kender flere.

Andet?:

Jeg har ingen fjender og jeg passer godt på mig selv. Jeg har nogle personlige handelsaftaler med enkelte medlemmer af NA, som jeg gerne vil kunne opretholde.
Tilbage til toppen Go down
Lord Nazgul
Minearbejder
Minearbejder



Mand
Antal indlæg : 77
Age : 39
Registration date : 26/10/08

Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeLør Mar 07 2009, 12:42

Held og lykke med ansøgningen .....



og vi har selv et par stykker der har f.eks har været i Xforce så det gør ik noget vis du havde været det Smile

men held og lykke
Tilbage til toppen Go down
Anexio
Stensamler
Stensamler



Antal indlæg : 31
Age : 33
Registration date : 19/01/09

Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeLør Mar 07 2009, 17:43

jeg er rigtigt glad for at du nothing har valgt at ansøge MAH.. Razz
du var en af de få aktive der var i P.O du var en hyggelige fætter
vi lærte ikke at kende hinanden så godt fordi P.O var mega inaktiv næsten hele tiden.
jeg stemmer helt klart ja.. håber de andre i mah gør det samme.. ellers nakker jeg dem Razz
MAH er en flok gamle r.. hul.... så det kan godt gå nogle dage før alle har fået taget sig sammen til at stemme Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lille Daisy




Antal indlæg : 11
Age : 34
Registration date : 22/01/09

Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeSøn Mar 08 2009, 18:35

jeg siger også god for dig King N Razz
Tilbage til toppen Go down
gæst
Gæst




Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeMan Mar 09 2009, 01:36

Hej allesammen

Da jeg ikke kan skrive ordensmails, må jeg jo gøre det her indtil en admin godkender min oprettelse her på forum.

Tak for optagelsen og de fine ord, især af dig Anexio. Jeg skal nok få fat i dig Cool

Der var en der skrev at vedkommende håbede at jeg fik mere held i ally'en end mit nick name hentydede til.

Til jer vil jeg bare sige, at det kan da godt være at jeg hedder King Nothing, men så vidt jeg kan se, står jeg og kigger ned på de fleste af jer (i forhold til ranglisten) lol!

Nej jeg håber selvfølgelig at det bliver godt at være herinde sammen med jer. Den fine modtagelse tyder på at det nok skal blive godt.

Vi ses derude, og vil i mig noget eller spørge mig om noget, så bare skriv.

Mvh

King Nothing
Tilbage til toppen Go down
Lord Nazgul
Minearbejder
Minearbejder



Mand
Antal indlæg : 77
Age : 39
Registration date : 26/10/08

Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeMan Mar 09 2009, 01:54

ja du kigger ned på mig i point .....skal vi tjekke flåde ? Smile hehe
Tilbage til toppen Go down
gæst
Gæst




Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeMan Mar 09 2009, 01:56

Flåde hvad er det og hvad bruger man det til? Min flåde den står og ruster stille og roligt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lord Nazgul
Minearbejder
Minearbejder



Mand
Antal indlæg : 77
Age : 39
Registration date : 26/10/08

Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeMan Mar 09 2009, 03:19

smid den på en måne så komemr jeg og henter Smile hehe
Tilbage til toppen Go down
Lille Daisy




Antal indlæg : 11
Age : 34
Registration date : 22/01/09

Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeMan Mar 09 2009, 21:30

Lord Nazgul skrev:
smid den på en måne så komemr jeg og henter Smile hehe

Lord , den flåde du har er skam meget fin , men det er sørme sørgeligt den måde du bruger den på xD
bombere og ss er ikke til at transportere med ..

altså ..
Tilbage til toppen Go down
Lord Nazgul
Minearbejder
Minearbejder



Mand
Antal indlæg : 77
Age : 39
Registration date : 26/10/08

Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitimeMan Mar 09 2009, 23:33

de leved da op til opgaven Smile ....havde jeg smidt transportere ind var de blevet slagtet Smile ...et af de få slag jeg rent faktisk gad opg zimme Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ansøgning for King Nothing Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning for King Nothing   Ansøgning for King Nothing Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning for King Nothing
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: Ansøgninger-
Gå til: